lördag 18 oktober 2008

För stor

Att äta en hamburgare kan ibland vara gott men den hamburgare som Brad Sciullo satte i sig i London var i mesta laget även om man är våldsamt hungrig. Det han petade i sig var ett monster på sammanlagt 9,1 kilo.

Skall jag vara ärlig så trodde jag det inte var mänskligt möjligt att äta en så pass stor hamburgare eller en så pass stor mängd mat på en gång utan att bokstavligt talat äta ihjäl sig.

Sen kan man undra om denna hamburgare kan ha varit god eftersom det måste vara svårt att få till den riktiga hamburgerkänslan i en så stor mängd köttfärs.

Jag tror nog att för min del så skulle jag gärna avstå från detta moster till hamburgare, det skulle vara för mycket av det goda.

Aftonbladet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha..jag tror inte den kan ha varit alltför god, & som du skriver...man tror ej det är fysiskt möjligt!!

Unknown sa...

Det kan ju inte vara möjligt, inte ens på 4 timmar. Det blir ju över 2 kg i timmen. Han måste ha gått ut och kräkts mellan varven!

https://www.themonastery.org/credentials/ordination-certificate-TGFycyBCZXJnbHVuZF4wNS8wMy8yMDA5XmxhcmdlXmZyZWVe.jpg