fredag 20 augusti 2010

Grattis Ikeakatalogen

I dagarna så fyller en av världen största publikationer 60 år nämligen IKEA katalogen.

Att den spelar en stor roll är inte något man kan blunda föreftersom jag själv vet hur jag reagerarnär den kommer, man sätter sig omeddelbart ner och börjar blkäddra och fundera inte för att man direkt springer iväg och köper nya möbler av det skälet.

På skoj så brukar IKEAS katalog benämnas familjebibeln och det kanske är så att den är för många lika viktig jag vet inte det jag vet är att jag bläddrar och läser betydligt mer i Ikeakatalogen än i bibeln.

Vad som fått den och IKEA att bli en sådan framgång är svårt att säga men jag tror att det är en kobination av många olika saker däribland priserna för på IKEa så kan alla hitta möbler som passar just deras plånbok.

Så det enda man kan säga är grattis IKEA katalagen.

SvD

Inga kommentarer:

https://www.themonastery.org/credentials/ordination-certificate-TGFycyBCZXJnbHVuZF4wNS8wMy8yMDA5XmxhcmdlXmZyZWVe.jpg